Bezár

Hírarchívum

marketing_nyito

Teszteld a marketinges megérzéseidet

Teszteld a marketinges megérzéseidet

2021. február 12.
1 perc

A Szegedi Tudományegyetem 12 karán számtalan tudományterülettel foglalkoznak az egyetem oktatói, kutatói. Munkájuk legjavát minden évben bemutatják a Kutatók Éjszakáján. Sorozatunkban a 2020-as előadásokból válogatunk. Ezúttal Huszár Sándor, az SZTE GTK oktatója előadását ajánljuk az érdeklődők figyelmébe, Teszteld a marketinges megérzéseidet címmel.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Te mi alapján vásárolsz? És mások? Az interaktív tudományos kvízjátékon – még ha 50 milliót nem is – rengeteg tapasztalatot és betekintést lehet nyerni a fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők világába. A korábbi fogyasztói magatartást vizsgáló kutatások ismertetése során a résztvevőknek lehetőségük lesz arra, hogy teszteljék megérzéseiket. Az előadás közben a közönség megismerheti, hogy milyen eszközökkel lehet a fogyasztói magatartást vizsgálni, valamint milyen eredményekre vezettek az elmúlt 10-20 év felmérései, amelyek néhány általános vélekedést megcáfolnak, míg egyes esetekben meglepő eredményekre vezettek. Az SZTE GTK Üzleti Tudományok Intézete programja.


Huszár Sándor előadása itt tekinthető meg:




Huszár Sándor az SZTE Gazdaságtudományi Kar oktatója, kutatója, emellett pedig marketingtanácsadóként segíti vállalkozások működését. Fontosnak tartja, hogy a fiatalok minél hasznosabb tudásra tegyenek szert és az oktatásban is előszeretettel alkalmaz innovatív megoldásokat. A kutatói kíváncsiság része a mindennapjainak, 2013 óta folyamatos résztvevője kutatásoknak.


SZTEinfo

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek